Aurinkorannikon Sydänyhdistyksen jäsenkirje 1/2018

SydänyhdistysAurinkorannikon Sydänyhdistys 22.03.2018

Jäsenkirje 1/2018

Hyvät jäsenemme

Olemme menossa hyvää vauhtia kohti kesää sateisten viikkojen jälkeen.

Aurinkorannikon Sydänyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään torstaina 5.4.2018 klo 17.00 San Delissä (Av. Nuestro Padre Jesús Cautivo 5, Fuengirola). Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset asiat. Kahvitarjoilu. Sydämellisesti tervetuloa!

Alkuvuoden tapahtumissamme on ollut runsaasti osanottajia. Sergio Meija Vienan luennolla “Miten hoidan sydäntäni” 8.2. Las Palmerasissa oli 85 osanottajaa. Kunniapuheenjohtaja Evita Kettunen koulutti 24.2. Suomelassa maallikkokäyttöisen sydämentahdistajan, defibrillaatorin, käyttöä Suomelan ja Sydänyhdistyksen toimijoille. Ihotautilääkäri Hanna Raition ja plastiikkakirurgi Asko Salmen luento 7.3. ravintola Nuriasolissa veti myös täyden salin, 130 kiinnostunutta kuulijaa.

Sydänliikunnat jatkuvat liikunnan ammattilaisten, Liisa Hanénin ja Kaisa Saarentolan, vetäminä:

Sydänjooga

• Tiistaisin klo 14-15 Studio MindBody
  • Torstaisin klo 11:25-12:25 Sofia Opisto

Sydänasahi

• Perjantaisin klo 13-14 Studio Mindbody

Sydänliikunta, lihaskuntoa ja tasapainoa

• Keskiviikkoisin vielä maaliskuussa klo 12-13 Los Pacos, Pargue De Los Deportes

Sydänsairaiden vertaistuki kokoontuu seuraavan kerran 22.3. klo 16-18 Seurakuntakodilla.  Ohjaajina toimivat Mailis ja Risto Parikka, Liisa Hahneiser ja Hannele Von Konow-Louko.

Verenpaineen mittaukset jatkuvat edelleen keskiviikkoisin klo 10-13 Seurakuntakodilla.

Perinteiseksi muodostunut terveystapahtumamme on jälleen syksyllä (3.11.) Las Palmeras -hotellissa. Luennoitsijaksi on lupautunut muun muassa tohtori Hannu Väänänen. Pistäkääpä kalenteriinne.

Uusimmat uutiset ja tapahtumat löydät verkkosivuillamme ja Facebookissa. Tervetuloa mukaan tapahtumiin!

Aurinkoista kevättä toivottaen,

Kaisa Saarentola                               Matti Konkola
puheenjohtaja                                    sihteeri

PS. Pyrimme tavoittamaan kaikki jäsenemme ympäri vuoden. Sähköposti on tähän tarkoitukseen parhaaksi havaittu kanava, sillä moni meistä asuu kahdessa maassa. Mikäli haluat postituslistallemme laita viestiä Kaisalle.